Witam. Borykam się z usterką już dłuższy czas. Ciągle mam tryb awaryjny. Silnik to 1,5 CDI i ciagle ma zbyt wysokie ciśnienie na kolektorze dolotowym. Wymieniony zawór upustowy, sprawdzona turbina, wymienione sterowniki klapek i przepustnicy, wyczyszczony kolektor i klapki chodzą bez oporów. Chwile po kolejnym rozebraniu dolotu i złożeniu na postoju wydaje się ze jest ok, ale po ruszeniu błąd wraca. Mechanicy rozkładają ręce i wszyscy dochodzą do wniosku ze wina jest po stronie wiązki do sterownika klapek. Nikt nie chce się podjąć naprawy, bo „brak schematów i trzeba przywalić cała instalacje”. Chciałem zrobić to sam, ale rzeczywiście nie mogę znaleźć żadnego schematu instalacji do tego auta. Proszę o pomoc we wskazaniu miejsca gdzie mogę takie schematy znaleźć. Naprawdę autko jest fajne i nie chce już więcej tracić nerwów na to, ze nie działa, jak powinno. Z góry dziękuje
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk