(08.08.2018, 20:31)krzyss napisał(a): 45KM to silnik prawie identyczny jak w tym twoim teraz, wersja 54KM to juz wersja z DPF, zasadniczo po 2009r. byly tylko z DPF.
Najlepiej zalozyc wirusa do wersji 45KM i miec ok 60KM
Spalanie w 451 licz ok litr wiecej niz w 450. Inna skrzynia nie sprzyja niskiemu spalaniu.
I sprzeglo w 451 zazwyczaj przy ok 100-120kkm wymaga wymiany, wez to pod uwagę przy zakupie bo koszt ok 1500zl ze wszystkim.
Ugh, ponoć DPF bywa męczący. Przynajmniej tak mi się wydaję jak tak spora ilość osób go wymontowuję. Mówisz o chipie? Jak to wpływa na silnik i na spalanie?
Skrzynia już nie ma takich "lagów" jak w 450? Zazwyczaj jeżdżę na półautomacie i samemu sobie zmieniam biegi, ale i tak te biegi zmieniają się mozolnie.