(23.11.2018, 20:48)IRIAD napisał(a): nic nie ruszaj! zdejmij tylne prawe koło i sprawdź wpierw czy pompa sprawna ! miernik w łapke i sprawdź czy pompa ma "przejście" potem podłacz zasilanie zewnetrzne przez zarówke min 25w12v w lewo- w prawo jak ruszy to odpal silnik ( pompa siada po ok 200MTG pracy ostatnio trafiła do mnie taka sama na wymiane komutatora po 120 kkm- wypiłowny kolektor do czystego bakielitu!)
Ostatnio patrzyłem pompę wysokiego ciśnienia czy jakoś tak uszczelki ok wtrystki nie leja po 1min na każdy i 10ml na przelewie wszystkie równo. Ostatnio pompa nie dawała paliwa po sprawdzeniu bezpiecznik ok poruszalem skrzynka przypadkiem bo się wypiela z tego zaczepu i zaczęła chodzić później znów się powtórzylo poruszanie pomogło ale dziś już na amen pompy nie słychać nie chce odpalić jak ostatnio.
Jak dojść do pompy miałem ostatnio rozebrane wszystko i nie było szans na lewarku pójść trzeba cały bak zdjąć? Smart ma ponad 230tys. Czytałem dużo że może jakieś styki luty i chciałem zobaczyć czy coś widać bo tam jest ten cały SAM. Chciałem się skontaktować z Gizbern jak koledzy podpowiadaja żeby ewentualnie on przejrzał lecz nie mogę się skontaktować.