Przełożenia baku jest możliwe i wiąże się ze przeróbkami mocowań.
Co do spalania: Roadster 60kW (nadmienie ,że auto bardziej paliwożerne od "zwykłego" smart) ,na trasie z Mrągowa do Warszawy spalił 6.1l. Prędkość średnia 94km/h (staraliśmy się jechać równo i utrzymać ok 100-120km/h)
Na trasie Wrszawa Skierniewice przy prędkości 160-170km/h spalił 8,6l
Więc wartości o których mówimy w przypadku "zwykłego" smarta wynikają z "cięzkiej" nogi.
Co do spalania: Roadster 60kW (nadmienie ,że auto bardziej paliwożerne od "zwykłego" smart) ,na trasie z Mrągowa do Warszawy spalił 6.1l. Prędkość średnia 94km/h (staraliśmy się jechać równo i utrzymać ok 100-120km/h)
Na trasie Wrszawa Skierniewice przy prędkości 160-170km/h spalił 8,6l
Więc wartości o których mówimy w przypadku "zwykłego" smarta wynikają z "cięzkiej" nogi.