(19.11.2018, 18:05)psuwacz napisał(a): B14 nie ma regulacji tłumienia. Natomiast możesz zawsze spróbować go wykręcić np. 10mm do góry, na foto wygląda na mocno uglebione U mnie zdecydowanie większe prześwity zostawiłem. Przód 25mm (przy 30 mm piłowałem nadkola ) tył 30mmTe 30 mm to licząc od czego do czego. Niestety ja tego nie montowalem tylko poprzedni właściciel i nie dostałem klucza do regulacji jeśli ktoś posiada taki czy mógłby podrzucić dokładnie jak wygląda czy do danego modelu jest dany klucz czy są one uniwersalne. Czy po podwyższeniu go muszę ustawić Geometrie czy się nie powinna zmienić. No teraz jest nisko i twardo śnieg za nie długo to będę ogarniał zamiast odsnierzarek.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[450] Zawieszenie/gwint/sportowe/oryginalne
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
[450] Zawieszenie/gwint/sportowe/oryginalne
|
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[450] Wytłuczone zawieszenie | berthold61 | 2 | 685 |
28.06.2023, 08:32 Ostatni post: berthold61 |
|
[450] oryginalne kołpaki. | dychul | 9 | 4.889 |
12.11.2016, 01:16 Ostatni post: dychul |
|
Zawieszenie w Smarcie fortwo. | 16 | 13.464 |
29.10.2006, 16:55 Ostatni post: All-capone |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości