(23.12.2018, 16:22)obwd-crash napisał(a): Przy pewnej - większej prędkości - zazwyczaj ponad 50÷60km/h, pęknięty pierścień skutkuje tym, iż się "rozchyla" w miejscu pęknięcia, co daje dłuższy czas między kolejnymi impulsami z zębatki, a system odbiera to jako chwilowe przyblokowanie koła i przeciwdziałając temu zaczyna działać TRUST+ (przedlift) lub ESP (polift).
Rozumiem. Jednak nie jestem przekonany - Oczywiście sprawdzę, czy nie są popękane. O co mi chodzi.
O to, że jeśli jest pęknięta koronka, to mamy do czynienia z błędem mechanicznym.
W systemie hamulcowym (łącze się bez problemu z hamulcami) widnieje tylko błąd C1104 - czyli ten czujnik bocznikowy,czy jak mu tam., pod podłoga pasażera. Nawet jeśłi pękła, to powinno się dać usunąć błąd. Jednak mi się pali non stop kontrolka ABS i czerwony trójkąt (ham.ręczny)
Czyli co nawaliło? Może jakiś sterownik na pompie?
1) sprawdzić koronki i abs
2) Czy ten silnik elektryczny często zawodzi? Może on ma winę?
3) Czy jest jakiś czujnik, który mierzy prędkość skrzyni?
Niech wasze żuki nigdy nie łapią stuki.