Dobra, świeci się raczej przycisk rozumiem? (kontrolką od świateł awaryjnych, są kierunkowskazy)
Swojego czasu czytałem całą instrukcję smarcika i nie znalazłem żadnego błędu, który by się tak okazywał, ale głowy urwać sobie nie dam.
Poszukałem po internecie i znalazłem takie problemy:
- konieczność przeczyszczenia przycisku i połączenia z powrotem
- bawił się ktoś z podłączaniem czegoś obok radia i kabelki połączone miał z przyciskiem i stale dawał mu energię
- kabelki gdzieś zmiażdżone (np na łączeniach ruchomych) i mamy przebicie
Znawcą to ja nie jestem od niczego, ale swoje dwa grosze wnieść mogę, ja bym zaczął od wymontowania przycisku i sprawdzenia, czy nie był zalany, czy na nim nie ma jakiś przebić. Oczyścić mechanicznie, włożyć z powrotem, sprawdzić.
https://allegro.pl/oferta/smart-fortwo-4...0106820704 \
tutaj znalazłem z 450 przycisk awaryjny za grosze, jakbyś chciał sprawdzić w taki sposób czy to nie wina przycisku.
Powodzenia
Swojego czasu czytałem całą instrukcję smarcika i nie znalazłem żadnego błędu, który by się tak okazywał, ale głowy urwać sobie nie dam.
Poszukałem po internecie i znalazłem takie problemy:
- konieczność przeczyszczenia przycisku i połączenia z powrotem
- bawił się ktoś z podłączaniem czegoś obok radia i kabelki połączone miał z przyciskiem i stale dawał mu energię
- kabelki gdzieś zmiażdżone (np na łączeniach ruchomych) i mamy przebicie
Znawcą to ja nie jestem od niczego, ale swoje dwa grosze wnieść mogę, ja bym zaczął od wymontowania przycisku i sprawdzenia, czy nie był zalany, czy na nim nie ma jakiś przebić. Oczyścić mechanicznie, włożyć z powrotem, sprawdzić.
https://allegro.pl/oferta/smart-fortwo-4...0106820704 \
tutaj znalazłem z 450 przycisk awaryjny za grosze, jakbyś chciał sprawdzić w taki sposób czy to nie wina przycisku.
Powodzenia