(18.11.2016, 19:16)Kanapa napisał(a): Z tuningiem jest jak z lekarzem - jeden doktore nie pasuje a drugi to super fachura. Jeden uleczy a następny zaliczy zgon pacjenta zgodnie z zasadą że każdy lekarzyk ma swój cmentarzyk.
Nie polecamy OFICJALNIE na forum żadnego tunera z naszego kraju.
Było kilka prób i wyszło jak wyszło.
Kolebką tuningu w smarcie są Niemcy ale i kilku innych np w UK czy Grecji też się znajdzie.
Opcje są następujące:
Można pojechać na zlot gdzie są tunerzy i wgrywają na miejscu gotowce. Bonusem jest niższa cena z uwagi na konkurencję - jest z reguły kilku tunerów i można MOCNO negocjować ceny oficjalne.
Można wysłać sterowniki do tunera w celu identycznym. Bonus - zaoszczędzimy na kosztach wyjazdu ale tracimy FUN imprezy i płacimy ceny cennikowe.
Można pojechać do tunera pacjentem i dopracować program na miejscu - bonus szycie programu na miarę ale kosztuje to extra.
Ostatnią opcją jest pojawienie się na spocie klubowym i pozyskanie informacji co i jak można zrobić w naszym kraju. Są pewne możliwości ale oficjalnie o tym nie mówimy z uwagi na prawa autorskie i kwestie odpowiedzialności za zmiany w parametrach auta.
Postawa w zmianach programu to sprawny pacjent bez zadyszki i plastrów na osprzęcie - inaczej będzie krzywda.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Sam bym tego lepiej nie ujął
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!