Wg mnie standardowo: czyszczenie + smarowanie siłownika sprzęgła, ustawienie punktu otarcia sprzęgła przez SD. Wymiana oleju w skrzyni nie zaszkodzi, jak nie wymieniałeś.
Poza tym może Cię zaskoczę, ale elektryka: jak jest za mało prądu w instalacji (albo za duże opory), to silniczek w siłowniku nie ma siły wcisnąć sprzęgła do końca. Przerabiałem to rok temu. Naładuj akumulator i sprawdź wtyczki silniczków (tego na siłowniku i od zmiany biegów od razu), poza tym oczywiście punkty masowe i klemy na akumulatorze. Warto sprawdzić też stan przewodów do silniczków, któryś z nich przeciera się o kierownicę powietrza o ile dobrze pamiętam.
Poza tym może Cię zaskoczę, ale elektryka: jak jest za mało prądu w instalacji (albo za duże opory), to silniczek w siłowniku nie ma siły wcisnąć sprzęgła do końca. Przerabiałem to rok temu. Naładuj akumulator i sprawdź wtyczki silniczków (tego na siłowniku i od zmiany biegów od razu), poza tym oczywiście punkty masowe i klemy na akumulatorze. Warto sprawdzić też stan przewodów do silniczków, któryś z nich przeciera się o kierownicę powietrza o ile dobrze pamiętam.