(26.03.2022, 14:04)raffa napisał(a): EDIT: przegoniłem smarta kawałek po drogach, na których można przekroczyć 100 km/h. Usiłowałem kilkanaście razy wywołać błędy, które ostatnio bardzo regularnie się pojawiały. I mi się nie udało Mam nadzieję, że było to spowodowane przedmuchami z łącznika. I w związku z tym nie wróci
Dobra (znaczy w sumie to niekoniecznie...), udało mi się dwa razy wywołać błąd. Przy gazie w podłogę, na 6 biegu, po chwili takiego pędzenia, jak ciśnienie doładowania (wg wskazań OBD) osiąga (a może nawet przekracza) 0,77 bara. Wyłącza się turbo. I to jest maksymalna wartość, więcej się nie da. Niestety nie pamiętam, ile dawało radę wyciągnąć wcześniej. Ale mam wrażenie, że przekraczało 1 bar.
Błąd pojawia się dużo rzadziej niż przed pospawaniem i poprawieniem ułożenia tłumika (wcześniej nawet na niższych obrotach i dużo szybciej).
Gruszka?