Za kilka dni miną kolejne 4 miesiące jeżdżenia smartem. Ten zaliczył dwa razy wyjazd w góry i dwa razy wyjazd do Wawy
Aktualny stan licznika to 156559 km.
Przy tym przebiegu w PerfectCars w Będzinie wymontowano mi alternator i oddano do regeneracji. Szczotki, łożysko i kółko nadawały się do wymiany, co zostało zrobione. Alternator pomierzony, zamontowany, pisków brak (zobaczę jeszcze jutro po nocy), ładowanie jak jeszcze kilka miesięcy temu, podręcznikowe 14,4 V (ostatnio było trochę niższe). Pasek założony stary (znaczy mający ok. 20 tysięcy km przebiegu Gates), podobno nie wymagał wymiany.
W kolejności do zrobienia rurka do turbo (poci się) i kolektor wydechowy. Przytulę używkę w dobrym stanie
Aktualny stan licznika to 156559 km.
Przy tym przebiegu w PerfectCars w Będzinie wymontowano mi alternator i oddano do regeneracji. Szczotki, łożysko i kółko nadawały się do wymiany, co zostało zrobione. Alternator pomierzony, zamontowany, pisków brak (zobaczę jeszcze jutro po nocy), ładowanie jak jeszcze kilka miesięcy temu, podręcznikowe 14,4 V (ostatnio było trochę niższe). Pasek założony stary (znaczy mający ok. 20 tysięcy km przebiegu Gates), podobno nie wymagał wymiany.
W kolejności do zrobienia rurka do turbo (poci się) i kolektor wydechowy. Przytulę używkę w dobrym stanie