Taka chłodnica jak mnie pamięć nie myli jest standardem w CDI-ku
Możesz też dobrać chłodnicę paliwa z CDI lub każdą chłodnicę z automatycznej skrzyni biegów przeważnie "u -rurka"
Zaletą i jednocześnie wadą płytowego wymiennika jest to że działa on w temperaturach cieczy chłodzącej.
Czyli latem jak jest gorąco i auto "się gotuje " - nie schładzamy oleju
Zaletą - w zimniejsze dni jest podrzewanie oleju ale "wystudzanie" kabiny kosztem silnika
Szło by pogłówkować i taką "u-rurkę" umieścić za którymś z wentylatorów by podczas większego wymuszonego przepływu powietrza chłodziło oliwę
Tylko czy gra warta świeczki
Możesz też dobrać chłodnicę paliwa z CDI lub każdą chłodnicę z automatycznej skrzyni biegów przeważnie "u -rurka"
Zaletą i jednocześnie wadą płytowego wymiennika jest to że działa on w temperaturach cieczy chłodzącej.
Czyli latem jak jest gorąco i auto "się gotuje " - nie schładzamy oleju
Zaletą - w zimniejsze dni jest podrzewanie oleju ale "wystudzanie" kabiny kosztem silnika
Szło by pogłówkować i taką "u-rurkę" umieścić za którymś z wentylatorów by podczas większego wymuszonego przepływu powietrza chłodziło oliwę
Tylko czy gra warta świeczki