Ano jest, faktycznie pytanie, czy w CDI 'podstawka' (drugi link) jest taka sama. Bo zakładam, że skoro mój silnik jest taki sam jak w roadsterze, to powinno pasować na zasadzie 'plug&play'
Co do temperatur: w zimę i tak w większości sytuacji grzeję się w tyłek i plecy
W lato jednak chyba przez to, że płyn chłodniczy ma normalną chłodnicę to nie przekracza temperatury ok. 80 stopni. Więc mniej, ale i tak trochę schłodzi olej. Na moją teoretycznie humanistyczną logikę
Ta szklanka czy dwie oleju więcej też nie są problemem, bo jak na razie oleju mi nie bierze, więc z każdej puszki 4 litry i tak mam zapas
Pomysł z u-rurką brzmi sensownie, ale wg mnie łatwiejsza w eksploatacji będzie standardowa chłodnica z roadstera, niż zabawa z ciągnięciem rurek do wentylatora itp. Taki oryginalny zestaw przy dobrym układzie i kanale zamontuję sam
Taką oryginalną u-rurkę miałem w escorcie. Dwa razy mi to g...o ciekło na łączeniu, bo węże gumowe z gorącym olejem się nie lubiły. Ten problem w każdym razie sam się rozwiązał I nie wróci...
A czy gra warta świeczki? Nawet jak przedłuży mi żywotność silnika o 15 tysięcy km, to będzie super. Postaram się dopytać Kane'a i Łukasza, czy słyszeli / widzieli / rozważali / testowali itp
Z drugiej strony jeśli dam radę ogarnąć ducato do czasu śmierci silnika w smarcie, to mam na niego fajny pomysł Znaczy na smarta Zgodny zresztą z pomysłem Jakubowym Więc te 15 tysięcy km może mi uratować cztery litery I dać jeszcze większy fun z jazdy
EDIT: montaż tak zupełnie plug & play nie jest, wymaga wywiercenia 4 dziur w silniku, dwóch do kanałów wodnych, dwóch jak się domyślam do mocowania. Kane opisał na evilution co i jak...
Co do temperatur: w zimę i tak w większości sytuacji grzeję się w tyłek i plecy
W lato jednak chyba przez to, że płyn chłodniczy ma normalną chłodnicę to nie przekracza temperatury ok. 80 stopni. Więc mniej, ale i tak trochę schłodzi olej. Na moją teoretycznie humanistyczną logikę
Ta szklanka czy dwie oleju więcej też nie są problemem, bo jak na razie oleju mi nie bierze, więc z każdej puszki 4 litry i tak mam zapas
Pomysł z u-rurką brzmi sensownie, ale wg mnie łatwiejsza w eksploatacji będzie standardowa chłodnica z roadstera, niż zabawa z ciągnięciem rurek do wentylatora itp. Taki oryginalny zestaw przy dobrym układzie i kanale zamontuję sam
Taką oryginalną u-rurkę miałem w escorcie. Dwa razy mi to g...o ciekło na łączeniu, bo węże gumowe z gorącym olejem się nie lubiły. Ten problem w każdym razie sam się rozwiązał I nie wróci...
A czy gra warta świeczki? Nawet jak przedłuży mi żywotność silnika o 15 tysięcy km, to będzie super. Postaram się dopytać Kane'a i Łukasza, czy słyszeli / widzieli / rozważali / testowali itp
Z drugiej strony jeśli dam radę ogarnąć ducato do czasu śmierci silnika w smarcie, to mam na niego fajny pomysł Znaczy na smarta Zgodny zresztą z pomysłem Jakubowym Więc te 15 tysięcy km może mi uratować cztery litery I dać jeszcze większy fun z jazdy
EDIT: montaż tak zupełnie plug & play nie jest, wymaga wywiercenia 4 dziur w silniku, dwóch do kanałów wodnych, dwóch jak się domyślam do mocowania. Kane opisał na evilution co i jak...