Kolektor w stanie prawie fabrycznym kupiony
EDIT: jakby ktoś potrzebował, to niedługo po moim zakupie pojawiła się na allegro następująca oferta:
https://allegro.pl/oferta/zeliwo-turbiny...2640638041
Oczywiście zamiennik, nie wiadomo jak z jakością i spasowaniem. Ale dodaję dla potomnych, jakby nie było już używek w sensownym stanie
Rurka olejowa w całkiem niezłym stanie kupiona Niestety okazało się, że zapocona rurka u mnie to nie jest rurka olejowa (podwójna, nr części Q0003152V005000000), tylko rurka płynu chłodzącego, od turbosprężarki do skrzyni korbowej (nr części Q0015418V002000000, pojedyncza, krótsza).
Właśnie udało mi się namierzyć i zamówić taką w całkiem niezłym stanie
Byłem w Będzinie i oglądaliśmy, czy mamy wszystko potrzebne do naprawy. Wyszła sprawa złej rurki, ale teraz już chyba wszystko jest na dobrej drodze Przy okazji poleci olej i filtry Aaaa, no i świece Sześć Zostało skompletować jakieś pojedyńcze uszczelki I dogadać się na termin u mechanika.
Facet miał też tę drugą rurkę płynu chłodniczego (biegnącą od pompy wody do turbosprężarki, nr części Q0003156V004000000) wyglądającą jak nowa, ale okazało się, że nowa nie jest, tylko ktoś w ramach zabezpieczenia przed korozją oddał ją do cynkowania.
Co o tym myślicie?
Warto wypiaskować i ocynkować te rurki? czy olać? Ta moja olejowa ma jakieś rdzawe wykwity, skoro ją mam 'na stanie', to będę ją też wymieniać.
EDIT: jakby ktoś potrzebował, to niedługo po moim zakupie pojawiła się na allegro następująca oferta:
https://allegro.pl/oferta/zeliwo-turbiny...2640638041
Oczywiście zamiennik, nie wiadomo jak z jakością i spasowaniem. Ale dodaję dla potomnych, jakby nie było już używek w sensownym stanie
Rurka olejowa w całkiem niezłym stanie kupiona Niestety okazało się, że zapocona rurka u mnie to nie jest rurka olejowa (podwójna, nr części Q0003152V005000000), tylko rurka płynu chłodzącego, od turbosprężarki do skrzyni korbowej (nr części Q0015418V002000000, pojedyncza, krótsza).
Właśnie udało mi się namierzyć i zamówić taką w całkiem niezłym stanie
Byłem w Będzinie i oglądaliśmy, czy mamy wszystko potrzebne do naprawy. Wyszła sprawa złej rurki, ale teraz już chyba wszystko jest na dobrej drodze Przy okazji poleci olej i filtry Aaaa, no i świece Sześć Zostało skompletować jakieś pojedyńcze uszczelki I dogadać się na termin u mechanika.
Facet miał też tę drugą rurkę płynu chłodniczego (biegnącą od pompy wody do turbosprężarki, nr części Q0003156V004000000) wyglądającą jak nowa, ale okazało się, że nowa nie jest, tylko ktoś w ramach zabezpieczenia przed korozją oddał ją do cynkowania.
Co o tym myślicie?
Warto wypiaskować i ocynkować te rurki? czy olać? Ta moja olejowa ma jakieś rdzawe wykwity, skoro ją mam 'na stanie', to będę ją też wymieniać.