No nie ma, niestety...
Sukces taki, że sprzedawca wystawiając ofertę po raz setny wreszcie usunął nieprawdziwe informacje o dodatkowej mocy (w pierwszym ogłoszeniu widniało tam, że ma 120 KM, potem sukcesywnie spadała) i o tym, że to Brabus
Trochę przesadził teraz z ceną, no ale znowu będzie opuszczał...
Z innej beczki, a w zasadzie wracając do tematu wątku:
Byłem na sprawdzeniu zawieszenia. Miało być ustawianie, ale nie było czego, jest tylko maleńkie odchylenie od normy na lewym przednim kole. Poza tym wszystko w najlepszym porządku.
Poza tym udało mi się wreszcie wymienić plecionkę masy silnika...
Miałem wrażenie, że po zarobieniu końcówek robiłem zdjęcie tego nowego kabla, ale nie umiem znaleźć :( W każdym razie kabel spawalniczy 25 mm2, miedziane końcówki i koszulki termokurczliwe. Lepsze, jak nowy oryginał
I podłączyć elektrycznie kamerę cofania. Przewody z klapy wychodzą w lewo (bo tak przewidział producent), potem jest podłączenie do masy z lewej strony pod boczkiem w bagażniku, potem plus leci po ścianie grodziowej przed silnikiem do światła cofania z prawej strony i tam jest podłączony do wsuwki na złączu lampy.
Kabel sygnałowy idzie z lewej wzdłuż samochodu pod tapicerką aż pod deskę rozdzielczą. I na razie czeka na mocowanie ekranu. Pomysł jest, trzeba tylko znaleźć rozwiąznie
Sukces taki, że sprzedawca wystawiając ofertę po raz setny wreszcie usunął nieprawdziwe informacje o dodatkowej mocy (w pierwszym ogłoszeniu widniało tam, że ma 120 KM, potem sukcesywnie spadała) i o tym, że to Brabus
Trochę przesadził teraz z ceną, no ale znowu będzie opuszczał...
Z innej beczki, a w zasadzie wracając do tematu wątku:
Byłem na sprawdzeniu zawieszenia. Miało być ustawianie, ale nie było czego, jest tylko maleńkie odchylenie od normy na lewym przednim kole. Poza tym wszystko w najlepszym porządku.
Poza tym udało mi się wreszcie wymienić plecionkę masy silnika...
Miałem wrażenie, że po zarobieniu końcówek robiłem zdjęcie tego nowego kabla, ale nie umiem znaleźć :( W każdym razie kabel spawalniczy 25 mm2, miedziane końcówki i koszulki termokurczliwe. Lepsze, jak nowy oryginał
I podłączyć elektrycznie kamerę cofania. Przewody z klapy wychodzą w lewo (bo tak przewidział producent), potem jest podłączenie do masy z lewej strony pod boczkiem w bagażniku, potem plus leci po ścianie grodziowej przed silnikiem do światła cofania z prawej strony i tam jest podłączony do wsuwki na złączu lampy.
Kabel sygnałowy idzie z lewej wzdłuż samochodu pod tapicerką aż pod deskę rozdzielczą. I na razie czeka na mocowanie ekranu. Pomysł jest, trzeba tylko znaleźć rozwiąznie