No i teraz się zaskoczyłem, bo u Magdy w roadsterze też ten talerzyk odstaje od kielicha. Jest ok 4 mm przerwy.
Poruszałem samochodem na boki, próbowałem podnosić za błotnik, Magda mówi, że szczelina się nie zmniejszyła.
W weekend jak pogoda dopisze, to podniosę go do góry żeby się upewnić, że to też nie zmienia położenia części.
EDIT: Nie kojarzę tej przerwy u siebie, bo samochód był podniesiony, kiedy ostatni raz to widziałem... Potem zostało to zasłonięte reflektorami... Więc pozostaje podnieść roadstera za budę i zobaczyć, jak talerzyki się zachowają.
@LAZY jaką długość mają zamontowane u Ciebie sprężyny?
Zawieszenie w roadsterze 'słychać' inaczej, niż u mnie. Pytanie, czy to kwestia opon, innych elementów, czy innego zużycia. Odnajdę, czy części są te same, to dam znać. Na zdejmowanie przodu u mnie na razie nie licz, jeśli już, to w lato
EDIT: Sprawdziłem numery części w ilcats, wychodzi na to, że poza amortyzatorem i sprężyną wszystkie pozostałe są identyczne w roadsterze 90 KM i poliftowym fortwo. Zakładam, że w 82 KM wersji będzie to samo. I na podstawie opisów 'not for brabus' myślę, że również wersja 61 KM ma takie samo zawieszenie. I pewnie różni się ono po prostu długością elementów (amortyzatora i sprężyny). To każe myśleć, że logika mocowania w karoserii jest identyczna. Z kolei wersja brabus ma pewnie twardsze zawieszenie. Ciekawe, czy brabus fortwo ma takie zawieszenie, jak zwykły roadster, czy inne. Niestety nie mam dostępu do numerów VIN brabusów.
Aczkolwiek będę grzebać u siebie w hamulcach z przodu, to może uda mi się coś podejrzeć. Ale raczej wątpię.
Poruszałem samochodem na boki, próbowałem podnosić za błotnik, Magda mówi, że szczelina się nie zmniejszyła.
W weekend jak pogoda dopisze, to podniosę go do góry żeby się upewnić, że to też nie zmienia położenia części.
EDIT: Nie kojarzę tej przerwy u siebie, bo samochód był podniesiony, kiedy ostatni raz to widziałem... Potem zostało to zasłonięte reflektorami... Więc pozostaje podnieść roadstera za budę i zobaczyć, jak talerzyki się zachowają.
@LAZY jaką długość mają zamontowane u Ciebie sprężyny?
Zawieszenie w roadsterze 'słychać' inaczej, niż u mnie. Pytanie, czy to kwestia opon, innych elementów, czy innego zużycia. Odnajdę, czy części są te same, to dam znać. Na zdejmowanie przodu u mnie na razie nie licz, jeśli już, to w lato
EDIT: Sprawdziłem numery części w ilcats, wychodzi na to, że poza amortyzatorem i sprężyną wszystkie pozostałe są identyczne w roadsterze 90 KM i poliftowym fortwo. Zakładam, że w 82 KM wersji będzie to samo. I na podstawie opisów 'not for brabus' myślę, że również wersja 61 KM ma takie samo zawieszenie. I pewnie różni się ono po prostu długością elementów (amortyzatora i sprężyny). To każe myśleć, że logika mocowania w karoserii jest identyczna. Z kolei wersja brabus ma pewnie twardsze zawieszenie. Ciekawe, czy brabus fortwo ma takie zawieszenie, jak zwykły roadster, czy inne. Niestety nie mam dostępu do numerów VIN brabusów.
Aczkolwiek będę grzebać u siebie w hamulcach z przodu, to może uda mi się coś podejrzeć. Ale raczej wątpię.