To co Łysy napisał to jedno. Druga rzecz to jest to o czym pisałem wcześniej. Poruszamy się cały czas w małych wartościach napięcia od 11 do 14V. To wynika z filmów i pomiarów Kolegi. Gdzie w hybrydach wspomgających silnik te wartości wynoszą od 200 do 650V. Dlatego też przy tych wartościach napięcia kombo-rozrusznik nie jest w stanie wytworzyć nam takiej mocy, która w jakiś istotny sposób pozwoli odczuć wspomaganie silnika spalinowego. MHD w głównej mierze polega na rozruchu samego silnika i odzyskiwaniu energii kinetycznej do ładowania aku i to niestety tyle Fajnie, że Kolega poruszył ten temat, bo przynajmniej go sam z ciekawości zgłębiłem
Kolejna publikacja, która fajnie nam opisuje działanie wszystkich rodzajów hybryd w tym MHD
https://www.motofakty.pl/artykul/samocho...y-aut.html
https://www.motofakty.pl/artykul/naped-h...lania.html
Pozdrawiam z RS Concept
Kolejna publikacja, która fajnie nam opisuje działanie wszystkich rodzajów hybryd w tym MHD
https://www.motofakty.pl/artykul/samocho...y-aut.html
https://www.motofakty.pl/artykul/naped-h...lania.html
Pozdrawiam z RS Concept
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)