(01.09.2019, 21:01)damiano.o napisał(a): To co Łysy napisał to jedno. Druga rzecz to jest to o czym pisałem wcześniej. Poruszamy się cały czas w małych wartościach napięcia od 11 do 14V. To wynika z filmów i pomiarów Kolegi. Gdzie w hybrydach wspomgających silnik te wartości wynoszą od 200 do 650V. Dlatego też przy tych wartościach napięcia kombo-rozrusznik nie jest w stanie wytworzyć nam takiej mocy, która w jakiś istotny sposób pozwoli odczuć wspomaganie silnika spalinowego. MHD w głównej mierze polega na rozruchu samego silnika i odzyskiwaniu energii kinetycznej do ładowania aku i to niestety tyle Fajnie, że Kolega poruszył ten temat, bo przynajmniej go sam z ciekawości zgłębiłem
Kolejna publikacja, która fajnie nam opisuje działanie wszystkich rodzajów hybryd w tym MHD
https://www.motofakty.pl/artykul/samocho...y-aut.html
https://www.motofakty.pl/artykul/naped-h...lania.html
Pozdrawiam z RS Concept
Mylisz pojęcia. Mylisz też pojęcie napędu hybrydowego z MHD. Napięcie 14V nie ma nic do rzeczy czy wystarczy do wspomożenia silnika czy też nie. Liczy się POBÓR MOCY liczony w Amperach. Kłaniają się podstawy elektromechaniki. A tutaj alternator potrafi opierdolić i 400A!!! Jeżeli nie wiesz jakie to są wartości to połóż gruby śrubokręt na akumulatorze i patrz jak się stopi w klikanaście sekund. Serio, jestem przerażony panowie waszą niewidzą z zakresu PODSTAWOWYCH pojęć.
Ten układ działa tak jak to opisałem. Kto nie wierzy nich udowodni to w podobny sposób do mojego. Kto wierzy- chwała mu za to.
Z mojej strony to koniec dyskusji.