Samochód wrócił, nareszcie.
Na chwilę obecną widzę dużą poprawę w działaniu mechanizmu, zobaczymy na jak długo.
Ostatecznie jako przyczynę Pan Tomek wskazał to, że przy rozruchu napięcie było na tyle niskie, iż silnik wchodził w tryb awaryjny, co tłumaczyłoby również, dlaczego ostatnio zaczął pojawiać się na zegarach check. Faktycznie, ze dwa razy zdarzyło się nawet tak, że nie odpalił za pierwszym razem, mimo, że nie było zimno - akumulator do śmieci.
Ostateczny koszt operacji, na który złożyły się: nowy akumulator, diagnoza, robocizna, przy okazji poduszka silnika, LT klamka i linka drzwi wyniósł ponad 900 PLN. Dodając do tego koszt wcześniejszej wizyty (prawie 1900 za wysprzeglik i prace przy skrzyni, plus drobiazgi), mamy nieco powyżej trzech tysięcy. Ale przynajmniej auto jest sprawne.
Wysłane z SG Note4 przy użyciu Tapatalka
Na chwilę obecną widzę dużą poprawę w działaniu mechanizmu, zobaczymy na jak długo.
Ostatecznie jako przyczynę Pan Tomek wskazał to, że przy rozruchu napięcie było na tyle niskie, iż silnik wchodził w tryb awaryjny, co tłumaczyłoby również, dlaczego ostatnio zaczął pojawiać się na zegarach check. Faktycznie, ze dwa razy zdarzyło się nawet tak, że nie odpalił za pierwszym razem, mimo, że nie było zimno - akumulator do śmieci.
Ostateczny koszt operacji, na który złożyły się: nowy akumulator, diagnoza, robocizna, przy okazji poduszka silnika, LT klamka i linka drzwi wyniósł ponad 900 PLN. Dodając do tego koszt wcześniejszej wizyty (prawie 1900 za wysprzeglik i prace przy skrzyni, plus drobiazgi), mamy nieco powyżej trzech tysięcy. Ale przynajmniej auto jest sprawne.
Wysłane z SG Note4 przy użyciu Tapatalka
Pas(s)jonujące Srebrne CDi.