(03.06.2021, 14:39)APeZet napisał(a): Okazało się ze słyszalne stuki z przedniego zawieszenia nie zniknęły po wymianie sprężyn i łożysk do wymiany będą łączniki stabilizatora i sworznie wahaczy mimo iż wyglądają na zdrowe. Sposób ich montażu może wskazywać że nie były ruszane od nowości.
Do sprawdzenia pozostała klima a także usunięcie wycieków z okolicy intercoolera i turbinki.
Będę się starał na bieżąco wrzucać jakieś informacje z przebiegu prac i zachodzących zmian bo Smarcik napewno docelowo będzie wyglądał zupełnie inaczej.
Pozdrawiam
APZ Custom
Nie wiem. Z mojego doświadczenia wynika, że zawieszenie jest do roboty co wymianę oleju. Zawsze jakieś gumki, albo drążek, albo końcówka, albo inny sworzeń się podda. W tym roku jeździłem na jedno takie bezdomnowo, więc belkę stabilizatora z przodu robiłem już dwa razy... Za to nigdy jeszcze nie miałem pękniętej sprężyny, czym straszą często Smarciarze