(10.06.2021, 20:58)psuwacz napisał(a): Do sprawdzenia jeszcze raz kolumna i krzyżak. Może luźno chodzi ale jednak ma opory przy kręceniu. Wspomaģanie wyłącza się powyżej 15 czy 20 kmh. U mnie przy 196 mm z przodu zrobiło wielką różnicę; jednak gdy wysiadł krzyżak to objaw był mniej więcej tako że właśnie na wspomaganiu było niby ok, a podczas jazdy d..a.
Amortyzator skrętu masz, czy usunięty?
Czolem.
mam z przodu i tylu to samo czyli 195/40/16. przez jakis czas jezdzilem bez wspomagania i bylo ok podczas jazdy ale parkowanie i manewrowanie to byla pomylka.
teraz na postoju jest ok, ale podczas jazdy jest walka wieksza (o wiele wieksza) niz bez wspomagania. trzeba walczyc aby skrecic i modlic sie ze starczy czasu aby odwinac bo tez ciezko. chwile temu widzialem sie z gosiam co kiedys mial smarta ze wspomaganiem i mowi ze nawet na postoju jest za sztywne. i nie jest to sztywno przeskokowo (czy jakos tam) wiec wydaje mi sie ze albo igielkowe lozyska na gorze kolumny, albo magiel.
amortyzatora skretu na tej maglownicy nie ma wogole. na zwyklej byl - usuniety
jutro od rana wyjme wszystko na stoł i cm po cm bede sprawdzał i oliwił.
zobaczymy.