Po wizycie w stacji diagnostycznej sugestia wymiany łącznika stabilizatora z lewej strony i metalowa tuleja przy wahaczu z prawej strony. Ręczny do regulacji bądź linka do wymiany. Poza tym zawieszenie i hamulce ok. Poci się przekładnia ale nie ma wycieku oleju. Tak jakby kiedyś uwalone od oleju i przykurzone.
Kolektor raczej wizualnie ok.
Pojechałem na myjnie aby umyć podwozie i jutro na warsztacie sprawdzę ponownie. Opony raczej ostatni sezon. I ten hałas przy toczącym się aucie w neutralu na wyłączonym silniku nie mija. Może to elementy szczęk gdzieś ocierają, tak w kontekście tego ręcznego. Jak żona wyjeżdżała z myjni to z tylnego koła odgłosy sprężyny jakby z bębna...
Kolektor raczej wizualnie ok.
Pojechałem na myjnie aby umyć podwozie i jutro na warsztacie sprawdzę ponownie. Opony raczej ostatni sezon. I ten hałas przy toczącym się aucie w neutralu na wyłączonym silniku nie mija. Może to elementy szczęk gdzieś ocierają, tak w kontekście tego ręcznego. Jak żona wyjeżdżała z myjni to z tylnego koła odgłosy sprężyny jakby z bębna...