Niestety, ale w Smarcie zakres regulacji jest bardzo ograniczony - piszę tutaj o 451 - nie wiem jak jest w 450, ale zapewne podobnie. Podobno regulacja to tylko kręcenie śrubami od końcówek drążków - czy tak faktycznie?. Ostatnio podczas różnych prac przy moim Smarcie była ustawiana zbieżność aż 3 razy!
A o do pochylenia kół to rysując /---\ miałeś na myśli zbieżność kół czy kąt PK - czyli to co narysowałeś patrząc od przodu auta czy z góry? Sumaryczna zbieżność (patrząc na koła z góry) powinna być w granicach 0°28' do +0°46' w każdym razie w moim wypadku tak jest podane na wydruku.A więc koła minimalnie do środka - ale chyba nie do zauważenia "na oko".
Czyli patrząc od przodu auta koła powinny być minimalnie \---/ (czyli patrzeć z przodu na auto) - kąt PK
Natomiast patrząc od góry na auto w kierunku jazdy lekko tak /---\ (góra to kieruek jazdy) - zbieżność.
Chyba się nie pomyliłem
Natomiast ten kąt PK (to pochylenie patrząc od przodu auta) chyba jest nie regulowalny i powinien zawierać się w przedziale -0°11' do +0°49' choć u mnie na wydruku nie jest w kolorze szarym tak jak kąt WSZ (wyprzedzenia kąta zwrotnicy), którego na pewno nie można wyregulować. Niestety w moim wypadku różnica kątów WSZ wynosi ponad pół stopnia co może powodować ściąganie podczas hamowania - tak jest u mnie.
Napisz jeszcze jakiej szerokości są z przodu opony i jakie jest ciśnienie w nich.
A o do pochylenia kół to rysując /---\ miałeś na myśli zbieżność kół czy kąt PK - czyli to co narysowałeś patrząc od przodu auta czy z góry? Sumaryczna zbieżność (patrząc na koła z góry) powinna być w granicach 0°28' do +0°46' w każdym razie w moim wypadku tak jest podane na wydruku.A więc koła minimalnie do środka - ale chyba nie do zauważenia "na oko".
Czyli patrząc od przodu auta koła powinny być minimalnie \---/ (czyli patrzeć z przodu na auto) - kąt PK
Natomiast patrząc od góry na auto w kierunku jazdy lekko tak /---\ (góra to kieruek jazdy) - zbieżność.
Chyba się nie pomyliłem
Natomiast ten kąt PK (to pochylenie patrząc od przodu auta) chyba jest nie regulowalny i powinien zawierać się w przedziale -0°11' do +0°49' choć u mnie na wydruku nie jest w kolorze szarym tak jak kąt WSZ (wyprzedzenia kąta zwrotnicy), którego na pewno nie można wyregulować. Niestety w moim wypadku różnica kątów WSZ wynosi ponad pół stopnia co może powodować ściąganie podczas hamowania - tak jest u mnie.
Napisz jeszcze jakiej szerokości są z przodu opony i jakie jest ciśnienie w nich.