Usiłuję sobie przypomnieć, na którym pasku jest napinacz... I nie mogę. Pewnie dlatego, że sam w tym jednak nie grzebałem...
Ale ze schematów wychodzi na to, że alternator jest regulowany, więc on służy za napinacz. Więc napinacz faktycznie musi być na pasku klimy, której kompresor z kolei jest mocowany na stałe.
I jedyna śruba, która jest opisana na schemacie to ta:
N000000001428
2
HEXALOBULAR BOLT
BELT TENSION READJUSTMENT
From Ident No: 19960101
From:
"I01: A
Or C PLUS (FFO)"
M8X25
Dwie sztuki.
Ale ze schematów wychodzi na to, że alternator jest regulowany, więc on służy za napinacz. Więc napinacz faktycznie musi być na pasku klimy, której kompresor z kolei jest mocowany na stałe.
I jedyna śruba, która jest opisana na schemacie to ta:
N000000001428
2
HEXALOBULAR BOLT
BELT TENSION READJUSTMENT
From Ident No: 19960101
From:
"I01: A
Or C PLUS (FFO)"
M8X25
Dwie sztuki.