Cytat:Devil Posted on: 23/7/2009 13:37Ze znanej mi praktyki można stwierdzić, że mniejszy prąd ładownia nie jest w stanie zniszczyć akumulatora tak aby uległ on uszkodzeniu w tak szybkim czasie...będzie on zwyczajnie niedoładowany... Za to za duży prąd ładownia może załatwić każdy akumulator w czasie zależnym od ilości pokonywanych dziennie kilometrów i ilości włączonych podczas jazdy odbiorników w samochodzie....
(...)Jarek: w 2 miesiecznym aucie 2 akumulator???moze jest za niski prad ladowania?
Cytat:by Devil on 23/7/2009 21:00:01Pierwszych słów tego cytatu omawiać nie będę, bo chyba wszystko już zostało prawdziwie napisane , to nijak nie mogę zrozumieć sensu mniejszego ładowania do zaistaniałej w Smarcie usterki i dlaczego taka awaria miała by sens przy mniejszym ładowaniu? Czytając "tamtego" posta można również zobaczyc diagnozę uszkodzonego EGR-a (?) i zacinającej sie ośki... . Co ma piernik...??
Uwazalem,jako uznany przez kogos mianem debila,ze to kwestia ladowania,dziwi mnie jednak fakt ze prad jest za duzy,jesli bylby za maly,to ma to sens(...)
Ale mając na uwadze wcześniejsze doświadczenia matematyczne - nie chcę już tego zrozumieć... Tak ma być i już... Jestem za a nawet przeciw... 8-)
Cytat:by Devil on 23/7/2009 21:00:01Jeśli nie może dać więcej nić 14V to po co regulator? Przy jakich obrotach silnika jest te 14V? Bzdura!!!
Ps.alternator nie moze dawac za duzego napiecia,napiecie alternatora oscyluje w granicach 14,1 volta,natomiast regulator napiecia steruje pradem ktory jest podawany do ladowania akumulatora
Gdzieś dzwonią...
Jestem za a nawet przeciw...