Jarek napisał:
a wiec dokładną przyczyną awarii był alternator i regulator napięcia zaliczone jako wada konstrukcyjna
Prawdę mówiąc diagnoza ASO "... jako wada konstrukcyjna ..." dla mnie to brzmi coś się zepsuło ale nie mamy pojęcia czemu.
Mój kolega jeździ "Królową Serwisu" Reanult Laguna II na gnojówkę ( czyt.: diesel) i od czasu do czasu bez sensownej regularności zapalają mu się wszystkie lampki na desce rozdzielczej i auto robi się martwe czyli nie reaguje na nic. Faktycznie, jako diesel jest niezwykle oszczędny bo zwykle jeździ na lawecie ... takie MHD w wersji testowej Renault . Co ciekawe za każdym razem zakładają mu plomby na wszystko ... i diagnoza brzmi ... zatankowal Pan niewłaściwe paliwo czyli podłej jakości gnojówkę ... tja. Brzmi też nieźle ale ... jak w przypadku Jarka "wlazł na gruszkę, trząsł pietruszke a cebula ... ". ... reasumując Jarkowi wymienili uszkodzony element ale ... czemu się zepsuł???? . Teraz auto jest na gwarancji ale czas płynie ... żeby wiedzieć co sie zepsuło to nie trzeba ASO ... pytanie czemu dalej pozostało bez odpowiedzi, która wydaje sie dośc istotna ... zwłaszca gdy minie gwarancja
a wiec dokładną przyczyną awarii był alternator i regulator napięcia zaliczone jako wada konstrukcyjna
Prawdę mówiąc diagnoza ASO "... jako wada konstrukcyjna ..." dla mnie to brzmi coś się zepsuło ale nie mamy pojęcia czemu.
Mój kolega jeździ "Królową Serwisu" Reanult Laguna II na gnojówkę ( czyt.: diesel) i od czasu do czasu bez sensownej regularności zapalają mu się wszystkie lampki na desce rozdzielczej i auto robi się martwe czyli nie reaguje na nic. Faktycznie, jako diesel jest niezwykle oszczędny bo zwykle jeździ na lawecie ... takie MHD w wersji testowej Renault . Co ciekawe za każdym razem zakładają mu plomby na wszystko ... i diagnoza brzmi ... zatankowal Pan niewłaściwe paliwo czyli podłej jakości gnojówkę ... tja. Brzmi też nieźle ale ... jak w przypadku Jarka "wlazł na gruszkę, trząsł pietruszke a cebula ... ". ... reasumując Jarkowi wymienili uszkodzony element ale ... czemu się zepsuł???? . Teraz auto jest na gwarancji ale czas płynie ... żeby wiedzieć co sie zepsuło to nie trzeba ASO ... pytanie czemu dalej pozostało bez odpowiedzi, która wydaje sie dośc istotna ... zwłaszca gdy minie gwarancja