Bardzo przepraszam jak kogoś uraże , ale chyba komuś sie cos popsuło w glowie ! Zajmuje się zawodowo Tapicerstwem Samochodowym i mam pojecie jak wyglądają systemy bezpieczeństwa w samochodach . Czy owy Pan który montuje "wyłączniki" czy jak to nazwać w autach które slużą do odcinania systemu "AirBag" w strefie dla pasażera informuje Was o konsekwencjach swoich działań ?Jeśli nie to napiszę to w wielkim skrócie :
-jeśli podczas kolizji dojdzie do obrażeń ciała pasażera , a ubezpieczyciel znajdzie taką "przeróbkę" ma prawo odstapić od działań zwiazanych z zawarta polisą -"NW"
-jeśli podczas kolizji dojdzie do uszkodzeń ciała pasażera lub nie daj Boże do Smierci a Pan Prokurator podczas oględzin stwierdzi ingerencje w system bezpieczeństwa , bo nie zadziałał system AirBag - to są to murowane kłopoty dla właściciela i dla osoby ingerującej w owy system .
Jeśli ktokolwiek zagłębi sie w ten temat i troszke pomysli to szybko znajdzie informacje że nie wolno ingerować w takie systemy , konsekwencje takich posunięć mogę być tragiczne !
-jeśli podczas kolizji dojdzie do obrażeń ciała pasażera , a ubezpieczyciel znajdzie taką "przeróbkę" ma prawo odstapić od działań zwiazanych z zawarta polisą -"NW"
-jeśli podczas kolizji dojdzie do uszkodzeń ciała pasażera lub nie daj Boże do Smierci a Pan Prokurator podczas oględzin stwierdzi ingerencje w system bezpieczeństwa , bo nie zadziałał system AirBag - to są to murowane kłopoty dla właściciela i dla osoby ingerującej w owy system .
Jeśli ktokolwiek zagłębi sie w ten temat i troszke pomysli to szybko znajdzie informacje że nie wolno ingerować w takie systemy , konsekwencje takich posunięć mogę być tragiczne !