dodatkowym objawem jest brak mocy po rozgrzaniu silnika i takie charakterystyczne pierdzenie - paliwo w oleju zaczyna parować .... kiedys w 126p pusiła mi membrana w pompie paliwa i paliwo sciekało do oleju .. po nagrzaniu silnik tracił moc i gasł na postoju... - zbyt bogata mieszanka sie robiła.
Co do tej mieszanki z olejem - mozna spokojnie kupic 1 litr oleju 2T - starczy na dwa tankowania.... to olej do silników 2suwowych - nic sie nie stanie - robiłem to juz wiele razy dla różnych silników - jest szansa że olej z paliwa uszczelni pierscienie na jakis czas - potem mozna to powtórzyc - oczywiście to tylko półsrodek przed remontem.....
Pamietajcie tez żeby po remoncie docierac pierścienie i panewki na oleju mineralnym !!!!! a potem dopiero zalać półsyntetyk.
Co do tej mieszanki z olejem - mozna spokojnie kupic 1 litr oleju 2T - starczy na dwa tankowania.... to olej do silników 2suwowych - nic sie nie stanie - robiłem to juz wiele razy dla różnych silników - jest szansa że olej z paliwa uszczelni pierscienie na jakis czas - potem mozna to powtórzyc - oczywiście to tylko półsrodek przed remontem.....
Pamietajcie tez żeby po remoncie docierac pierścienie i panewki na oleju mineralnym !!!!! a potem dopiero zalać półsyntetyk.