Poczytaj trochę, wyszukiwarka twym przyjacielem
Ja sam znalazłem takie informacje jak kupowałem Smarta i doszedłem do następujących wniosków:
O remoncie silnika mówi się w większości przypadków przy przebiegu ok 100000km jednak nie ma na to większej reguły i tak jak napisałeś - wszystko zależy od sposobu użytkowania.
Czytałem zarówno o przypadkach remontu przy przebiegu 50000km jak i silnikach mających 150000km na karku i dalej spranie śmigających. Aha - piszę o benzyniakach. Mój Smart (no dobra - mojej dziewczyny ) ma jak napisałem wcześniej 160000km i odpukać - śmiga aż miło. Czy silnik był remontowany? Tego nie wiem, prawdopodobnie nie.
PKO z Forum naśmigał dieslem bodajże 220000km i dopiero mu się silnik skończył.
Przy oględzinach należy sprawdzić słabe punkty i objawy zużycia silnika, można często wyeliminować jednostki wymagające szybkiej interwencji mechaniora.
Ja sam znalazłem takie informacje jak kupowałem Smarta i doszedłem do następujących wniosków:
O remoncie silnika mówi się w większości przypadków przy przebiegu ok 100000km jednak nie ma na to większej reguły i tak jak napisałeś - wszystko zależy od sposobu użytkowania.
Czytałem zarówno o przypadkach remontu przy przebiegu 50000km jak i silnikach mających 150000km na karku i dalej spranie śmigających. Aha - piszę o benzyniakach. Mój Smart (no dobra - mojej dziewczyny ) ma jak napisałem wcześniej 160000km i odpukać - śmiga aż miło. Czy silnik był remontowany? Tego nie wiem, prawdopodobnie nie.
PKO z Forum naśmigał dieslem bodajże 220000km i dopiero mu się silnik skończył.
Przy oględzinach należy sprawdzić słabe punkty i objawy zużycia silnika, można często wyeliminować jednostki wymagające szybkiej interwencji mechaniora.