Przejrzałem cały post od pierwszej do ostatniej strony mam nadzieje że nic nie omijając i mam pewne wątpliwości. Ogólnie pomysł i zasada działania jest super bo wiele razy wyłączenie ESP było by pomocne. Jednak przy zastosowaniu pomysłodawcy projektu jest napisane że trzeba na wyłączonym zapłonie wyłączyć ESP. natomiast by je włączyć trzeba zatrzymać auto, zgasić auto, odczekać 20s i dopiero wtedy można je wyłączyć. Jednak czasem są takie sytuacje i warunki pogodowe i przyczepne że nie ma czasu na zatrzymanie się, wyłączenie auta odczekać i tych 20 sekund wyłączenie ESP i odpalenie auta. A czy nie można by tak zrobić by wyłączać ESP w sytuacji faktycznie potrzebnej bez konieczności gaszenia auta i czekania??
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
"Spinacz" ESP (Trust+) wyłącznik
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
"Spinacz" ESP (Trust+) wyłącznik
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
ESP w 450 polift i w 451 | obwd-crash | 2 | 2.814 |
27.03.2015, 11:40 Ostatni post: obwd-crash |
|
Czy mój smart ma ESP. | miksell | 13 | 9.505 |
13.10.2008, 19:55 Ostatni post: Sebartus |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości