(17.11.2015, 22:38)LAZY. napisał(a): Sprawdzałeś przewody czy nie są przetarte?
Kolejna sprawa to wymieniłeś alternator bo?
Można by też podejrzewać że ,,regenerowany" alternator jest nie regenerowany, może szczotki ma wykończone lub po owej regeneracji jest źle złożony. Rozebrał bym go i sprawdził szczotki, sprężynki szczotek i ogólne jakość połączeń. Może ktoś coś tam źle polutował.
Tak, sprawdziłem przewody.
Alternator wymieniłem bo stary się zatarł i nie szło nim kręcić.
Zewnętrznie wygląda jak nówka sztuka z pudełka (wyszkiełkowany) na pewno ma nowe łożyska bo kręci się jak należy i nie ma luzów. Generalnie sprzedali mi go w Multicars Smart Warszawa.
Sprawdzę go jak będę wymieniał tą nieszczęsną uszczelkę
(17.11.2015, 22:38)Marek napisał(a): Wyjmij regulator i przetrzyj papierem szczotki, miałem podobnie mechanik 2szt mi wymienił zanim się połapał, ostatecznie i tak wymienił wirnik, na inny.
Możliwe że zaniedbali by takie detale przy regeneracji?
Dodam że od kilku dni kontrolka się nie zapala, a w panice kupiłem nowy akumulator.