Na samym początku - od dnia zakupu 6 letniego auta z 112kkm przebiegu, po 250km jazdy - problemy z załączaniem wstecznego, a momentami i 1 biegu.
Ostatecznie w domu, po około 2 tygodniach zostało to opanowane bez wyłączania silnika. Wystarczy wrzucić 1 bieg, a jak 1 nie chce się wrzucić to przytrzymać dźwignię zmiany biegów by "wskoczył", następnie szybkim sprawnym ruchem na wsteczny i jak do teraz czyli 10 miesięcy cały czas to działa.
Sprężyna lewa przód przy 128kkm, wg dokumentacji Niemki sprzedąjącej auto - górka faktur na kilka tys. € - nigdy nie było wymian jakichkolwiek części zawieszenia lub remonty. Tylko zakup kół zimowych, płyny i filtry, klocki i tarcze hamulcowe, szczęki i bębny hamulcowe, świece zapłonowe.
Pytanie do innych forumowiczów, byłych i obecnych użytkowników F2 451 czy pada tylko lewa sprężyna przód czy tez prawej się to zdarza ?
Może kogoś nie spotkała jeszcze ta przypadłość ?
Ostatecznie w domu, po około 2 tygodniach zostało to opanowane bez wyłączania silnika. Wystarczy wrzucić 1 bieg, a jak 1 nie chce się wrzucić to przytrzymać dźwignię zmiany biegów by "wskoczył", następnie szybkim sprawnym ruchem na wsteczny i jak do teraz czyli 10 miesięcy cały czas to działa.
Sprężyna lewa przód przy 128kkm, wg dokumentacji Niemki sprzedąjącej auto - górka faktur na kilka tys. € - nigdy nie było wymian jakichkolwiek części zawieszenia lub remonty. Tylko zakup kół zimowych, płyny i filtry, klocki i tarcze hamulcowe, szczęki i bębny hamulcowe, świece zapłonowe.
Pytanie do innych forumowiczów, byłych i obecnych użytkowników F2 451 czy pada tylko lewa sprężyna przód czy tez prawej się to zdarza ?
Może kogoś nie spotkała jeszcze ta przypadłość ?
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!