Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[451] najczęściej spotykane problemy

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[451] najczęściej spotykane problemy
#58
 Kanapa 
(13.10.2017, 11:34)piotrasta napisał(a): Witajcie
Czy w 451 są już poprawione silniki i nie trzeba robić co 100kkm remontu silnika?


1.0 bez turbo jest już OK. Latają 200-300 tysięcy jest dobrze pod warunkiem serwisowania.
Początkowe roczniki trzeba dobrze obejrzeć - pojedynczo potrafią się gniazda zaworowe upalić a czasami również zerwać pasek w mhd.
Szczególnie polecam jako bezpieczny zakup od rocznika 2009 - była konkretna zmiana w osprzęcie i nie tylko.
1.0 turbo - niestety konkretnie upalne kończy żywot po 50 tysiącach.
Wymiana uszczelki pod głowicą to minimum w tym przypadku.
0.8 diesel - wieczny nie licząc EGR.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Odpowiedź: najczęściej spotykane problemy z 451 - przez Gość - 20.10.2010, 17:16
Odpowiedź: najczęściej spotykane problemy z 451 - przez Gość - 20.10.2010, 17:17
Odpowiedź: najczęściej spotykane problemy z 451 - przez Gość - 20.10.2010, 17:20
[temat przeniesiony] Nowy smart - przez PKO - 29.06.2011, 21:09
Eksploatacja i zakup wersji 71-o konnej. - przez - 18.04.2012, 06:49
[451] najczęściej spotykane problemy - przez frygi - 16.10.2015, 09:17
[451] najczęściej spotykane problemy - przez Kanapa - 13.10.2017, 17:33
Odpowiedź: najczęściej spotykane problemy z 451 - przez Gość - 15.10.2010, 11:39
Odpowiedź: najczęściej spotykane problemy z 451 - przez Gość - 15.10.2010, 13:43



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości



Menu