Żeby wyjąc półoś musisz zrobić to samo, a dodatkowo jeszcze zdjąć osłonę przegubu przy skrzyni biegów.
Owszem wygodniej się manipuluje przy półosi w celu zdemontowania i zamontowania koronki aniżeli przy aucie. Tylko że starą koronkę możesz potraktować szlifierką ręczną i przecinakiem a nową nagrzać nad palnikiem i wejdzie bez problemu z jej wciskaniem, gdyż się powiększa jej średnica wraz z temperaturą.
Owszem wygodniej się manipuluje przy półosi w celu zdemontowania i zamontowania koronki aniżeli przy aucie. Tylko że starą koronkę możesz potraktować szlifierką ręczną i przecinakiem a nową nagrzać nad palnikiem i wejdzie bez problemu z jej wciskaniem, gdyż się powiększa jej średnica wraz z temperaturą.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!