Te wezyki wszystkie sprawdzone i sa ok.Zawor upustowy turbiny tez dziala bo jakis czas temu przejechalem sie bez zderzaka i wydechu.Wyraznie wtedy slyszalem jak zawor upuszcza cisnienie.Z tlumikiem tego nie slychac bo nadmiar uchodzi do wnetrza tlumika.Wbrew pozorom smart bez tlumika wcale nic chodzil glosno ale wyraznie bylo slychac gwizd turbiny i upuszczanie nadmiaru cisnienia.Podlacze poki co jakis manometr do intercoolera i zmierze cisnienie mechanicznie bo nie bardzo dowierzam w to cisnienie co pokazywal komp.
Licznik mam z bialym cyferblatem do 200 kmh.Kiedys gdzies widzialem na jakiejs niemieckiej stronce oferte tuningu smarta wraz z wymiana licznika i wlasnie licznik wygladal identycznie.Teraz nie moge tego znalesc.
Odnosnie zlych wskazan obrotomierza to raczej nie bedzie zle zalozona wskazowka bo obrotomierz kupilem nowy.Oczywiscie do diesla.
Licznik mam z bialym cyferblatem do 200 kmh.Kiedys gdzies widzialem na jakiejs niemieckiej stronce oferte tuningu smarta wraz z wymiana licznika i wlasnie licznik wygladal identycznie.Teraz nie moge tego znalesc.
Odnosnie zlych wskazan obrotomierza to raczej nie bedzie zle zalozona wskazowka bo obrotomierz kupilem nowy.Oczywiscie do diesla.