Rozumiem że w LEDach masz na stałe podłączony plus a drugi przewód podłączasz do + ze świateł (wtedy LEDy gasną).
W 450 miałem takie światełka i zastosowałem rozwiązanie pomocnicze:(
Po prostu + wziąłem z pozycyjnych a sygnał + podpiąłem pod "krótkie".
Wtedy LEDy włączały mi się jak pracował silnik (jak sam akumulator - nie włączały się) i były włączone pozycyjne, a gasły po włączeniu krótkich.
łatwo się podpiąć bez ingerencji w elektrykę.
W 450 miałem takie światełka i zastosowałem rozwiązanie pomocnicze:(
Po prostu + wziąłem z pozycyjnych a sygnał + podpiąłem pod "krótkie".
Wtedy LEDy włączały mi się jak pracował silnik (jak sam akumulator - nie włączały się) i były włączone pozycyjne, a gasły po włączeniu krótkich.
łatwo się podpiąć bez ingerencji w elektrykę.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus