Przewidujesz sporo powyżej 60KM i 120Nm ?
Mam nadzieję, że będzie, bo ja przy swoich 59KM i 120Nm w DE robiłem chwilowo około 165km/h, układ chłodzenia przy (+)27°C nie dawał rady przy ciągłej jeździe z prędkością powyżej 150km/h (świecące się wszystkie 5 "jajeczek" i zapalająca się migająca ikonka termometru). Ponieważ w Polsce jeżdżę jak Pan stwórca przykazał, max 140km/h na autostradzie, to się tym problemem dalej manualnie nie zajmowałem (tj. nie ustalałem czy to problem konstrukcyjny czy też np. częściowego zamulenia chłodnicy).
(25.06.2014, 19:50)SANT0 napisał(a): Na miejscu będę ustalal cenę i dowiem się co i jak na razie podpięcie sprawdzenie co i jak z osprzętem i remap
Mam nadzieję, że będzie, bo ja przy swoich 59KM i 120Nm w DE robiłem chwilowo około 165km/h, układ chłodzenia przy (+)27°C nie dawał rady przy ciągłej jeździe z prędkością powyżej 150km/h (świecące się wszystkie 5 "jajeczek" i zapalająca się migająca ikonka termometru). Ponieważ w Polsce jeżdżę jak Pan stwórca przykazał, max 140km/h na autostradzie, to się tym problemem dalej manualnie nie zajmowałem (tj. nie ustalałem czy to problem konstrukcyjny czy też np. częściowego zamulenia chłodnicy).
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!