@ all
uprzejmie proszę wszystkich nie zainteresowanych o nie zaśmiecanie watka niepotrzebnymi komentarzami.
Tak jak już wcześniej i w temacie pisałem wątek dotyczy posiadaczy roadstera i to oni powinni się martwić o to czy legalne czy nie, ja im gwarantuję, że cała modyfikacja jest w pełni legalna.
@ posiadacze roadster-ów
proponuję następujące moduły:
1. wersja Bi-Xenon
- reflektor Hella 1AL 009 997-001 (Homologacja E1 2484)
- instalacja oczyszczania świateł Hella 8WS 008 549-001 (Homologacja E1 0130)
- zbiornik płynu do instalacji oczyszczania - też Hella z homologacją (jestem na etapie ustalania pojemności)
2. wersja Bi-Halogen
- reflektor Hella 1AL 009 998-001 (Homologacja E1 2484)
3. światła do jazdy dziennej LED
- zestaw dwóch lamp 90mm Hella 2PT 009 599-801
- lub dwie oddzielne lampy LED z funkcja światła pozycyjnego, wtedy trzeba odłączyć fabryczne światła pozycyjne
A tak może to wyglądać:
uprzejmie proszę wszystkich nie zainteresowanych o nie zaśmiecanie watka niepotrzebnymi komentarzami.
Tak jak już wcześniej i w temacie pisałem wątek dotyczy posiadaczy roadstera i to oni powinni się martwić o to czy legalne czy nie, ja im gwarantuję, że cała modyfikacja jest w pełni legalna.
@ posiadacze roadster-ów
proponuję następujące moduły:
1. wersja Bi-Xenon
- reflektor Hella 1AL 009 997-001 (Homologacja E1 2484)
- instalacja oczyszczania świateł Hella 8WS 008 549-001 (Homologacja E1 0130)
- zbiornik płynu do instalacji oczyszczania - też Hella z homologacją (jestem na etapie ustalania pojemności)
2. wersja Bi-Halogen
- reflektor Hella 1AL 009 998-001 (Homologacja E1 2484)
3. światła do jazdy dziennej LED
- zestaw dwóch lamp 90mm Hella 2PT 009 599-801
- lub dwie oddzielne lampy LED z funkcja światła pozycyjnego, wtedy trzeba odłączyć fabryczne światła pozycyjne
A tak może to wyglądać: