Dzięki All
zdaję sobie sprawę że to nie tylko kwestia oringu może być. Kilka pomp rozebranych widziałem. Ale wygląda mi na to że wyciek jest z dolnej sekcji spod zaworu odcinającego. więc mając ją prawie wyjętą chciałbym to sprawdzić. Ale nie chcę niczego uszkodzić stąd moje pytanie jak pompę wyjąć?
Co do EGRa to masz 100% racji. Zwłaszcza że czyszczenie trwa dłużej niż wywalenie dziadostwa.Ale jutro smart musi jeździć a egr już czysty. poza tym z tego co kojarzę to nie tylko kwestia wstawienia rury. nie wiem czy można zaślepić dopływ spalin? I chyba potrzebny jest emulator do wpięcia we wtyczkę?
Pozde
zdaję sobie sprawę że to nie tylko kwestia oringu może być. Kilka pomp rozebranych widziałem. Ale wygląda mi na to że wyciek jest z dolnej sekcji spod zaworu odcinającego. więc mając ją prawie wyjętą chciałbym to sprawdzić. Ale nie chcę niczego uszkodzić stąd moje pytanie jak pompę wyjąć?
Co do EGRa to masz 100% racji. Zwłaszcza że czyszczenie trwa dłużej niż wywalenie dziadostwa.Ale jutro smart musi jeździć a egr już czysty. poza tym z tego co kojarzę to nie tylko kwestia wstawienia rury. nie wiem czy można zaślepić dopływ spalin? I chyba potrzebny jest emulator do wpięcia we wtyczkę?
Pozde