A ja jestem Szkot wypędzony ze Szkocji za skąpstwo.
Do 450 najlepsze są tarcze z 451, mają grubość 9,8mm zamiast 9mm, przy minimalnej dopuszczalnej 8mm.
Standard TRW DF4961, pokonałem na nich już 155 tys. km, pozostała grubość tarcz to 9,1mm
Klocki standard, pierwszy komplet TRW GDB1365, pokonałem na nich prawie 80 tys. km, musiałem zmienić, bo odkleiły się okładziny od metalu - korozja okładziny miały jeszcze po 5-6mm grubości.
No ale kto bogatemu zabroni na "szaleństwo"
Do 450 najlepsze są tarcze z 451, mają grubość 9,8mm zamiast 9mm, przy minimalnej dopuszczalnej 8mm.
Standard TRW DF4961, pokonałem na nich już 155 tys. km, pozostała grubość tarcz to 9,1mm
Klocki standard, pierwszy komplet TRW GDB1365, pokonałem na nich prawie 80 tys. km, musiałem zmienić, bo odkleiły się okładziny od metalu - korozja okładziny miały jeszcze po 5-6mm grubości.
No ale kto bogatemu zabroni na "szaleństwo"
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!