Podsumuje, Smart jechal na kocich lbach zgasl i zapalila sie kontrolka (check engine). Po spawdzeniu bledów P0105, P1330, P1190 ( nie dal sie skasowac), P1187, P1401 ( nie dal sie skasowac) i skasowaniu 3 z nich ( nie pamietam ktorych) zostały 2 ( egr i czujnik cisnienia paliwa . Objaw taki że auta odpala na 3 sekundy i gasnie. Podmienilem 3 czujniki dla pewności (egr {sama cewke} czujnik cisnienia i elektrozawór) Auto nie odpaliło, nastepna byla pompa w baku do wyjecia bo sie nie zalaczala po stacyjce, okazalo sie ze pompa nie miala lopatek i nie podawala paliwa, kupilem druga pompe zalozylem i zalcza sie po stacyjce zapewne pompuje paliwo bo ja slychac i auto zapaliło pochodzilo 3 minuty i samo z siebie zgasło, potem kolejna podminka czujnika cosnienia paliwa dla pewnosci i tak czy siak nie lata. Nie mozna go odpalic tzn odpala na 3 sekundy i gaśnie. odezwe sie jak bedzie jezdzil i opisze dokladnie co bylo...
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
450 - diesel, CDI długo kręci zanim odpali, gaśnie, zaworek, pompa, kompresja
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
450 - diesel, CDI długo kręci zanim odpali, gaśnie, zaworek, pompa, kompresja
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości