DaSza zwrócił moją uwagę na dość ważną sprawę:
"...do odczytania bez problemu są nawet numery wewnątrz felgi.
2. Lakierowanie proszkowe z wygrzewaniem w piecu - lakier jest po tym mocny i twardy (ale nie łamliwy)...."
Napisy można odczytać, ponieważ nie piaskuje ani nie śrutuję felg, więc zostają one fabryczne a felga gładka.
Dzięki temu że felga jest gładka grubość lakieru jest niska więc i przerwy w napisach są widoczne a same napisy czytelne.
Co w sumie najważniejsze, dzięki temu że felga jest gładka nie stosujemy wielu warstw lakieru, kładziemy go możliwie najcieniej, dzięki czemu lakier nie odpada. Niestety im grubsza warstwa lakieru tym jest on mniej elastyczny i łatwiej pęka. Także niestety konkurencja która robi felgę chropowatą po zdjęciu lakieru, a następnie kładzie bardzo grubo lakieru, aby choć trochę wypełnić dołki, daje wam niższą jakość powłoki.
"...do odczytania bez problemu są nawet numery wewnątrz felgi.
2. Lakierowanie proszkowe z wygrzewaniem w piecu - lakier jest po tym mocny i twardy (ale nie łamliwy)...."
Napisy można odczytać, ponieważ nie piaskuje ani nie śrutuję felg, więc zostają one fabryczne a felga gładka.
Dzięki temu że felga jest gładka grubość lakieru jest niska więc i przerwy w napisach są widoczne a same napisy czytelne.
Co w sumie najważniejsze, dzięki temu że felga jest gładka nie stosujemy wielu warstw lakieru, kładziemy go możliwie najcieniej, dzięki czemu lakier nie odpada. Niestety im grubsza warstwa lakieru tym jest on mniej elastyczny i łatwiej pęka. Także niestety konkurencja która robi felgę chropowatą po zdjęciu lakieru, a następnie kładzie bardzo grubo lakieru, aby choć trochę wypełnić dołki, daje wam niższą jakość powłoki.