na stole nie sprawdzałem wtrysków ponieważ skupiłem się na niskim ciśnieniu sprężania na dwóch cylindrach i tak sobie myślałem , że przy większym mrozie ciśnienie obniża się bardziej i tu jest problem , o wtryskach nie pomyślałem , mam dostęp do star diagnose czy tym coś sprawdzę?
znajomy ma zegar do sprawdzania wtrysków ale tylko do 360bar,
jakie ciśnienie jest w smarcie?
Od 9 lat śmigam dizlem silnik VW 1.9 TDI 90KM , teraz 2.0 TDI 140 KM i nie miałem problemu w zimę nawet przy -30st. (1.9 palił od strzału ,a te 2.0 to już nie to , przy - 30st. pewnie byłby problem)
filtr paliwa w smarcie też jest nowy , wymieniony olej w skrzyni , płyn w chłodnicy , i w silniku
do paliwa dolewam tzw. naftę lotniczą JET A-1 jakieś 10-15% poj. zbior. +xeramic do diesla ,nawet letnie paliwo w zimę mnie nie zawiodło,
rano jak nie zapali po 5 obrotach wałem , użyję samostartu jeśli problem jest po stronie paliwowej
powinien zapalić po 3 obrotach , normalnie tak zapala
(silnik nie ma wycieków oleju ,jedynie widać śladowe ilości jakby z pomiędzy pompy paliwa a silnika ale ciężko tam coś zobaczyć w takiej ciasnocie)
znajomy ma zegar do sprawdzania wtrysków ale tylko do 360bar,
jakie ciśnienie jest w smarcie?
Od 9 lat śmigam dizlem silnik VW 1.9 TDI 90KM , teraz 2.0 TDI 140 KM i nie miałem problemu w zimę nawet przy -30st. (1.9 palił od strzału ,a te 2.0 to już nie to , przy - 30st. pewnie byłby problem)
filtr paliwa w smarcie też jest nowy , wymieniony olej w skrzyni , płyn w chłodnicy , i w silniku
do paliwa dolewam tzw. naftę lotniczą JET A-1 jakieś 10-15% poj. zbior. +xeramic do diesla ,nawet letnie paliwo w zimę mnie nie zawiodło,
rano jak nie zapali po 5 obrotach wałem , użyję samostartu jeśli problem jest po stronie paliwowej
powinien zapalić po 3 obrotach , normalnie tak zapala
(silnik nie ma wycieków oleju ,jedynie widać śladowe ilości jakby z pomiędzy pompy paliwa a silnika ale ciężko tam coś zobaczyć w takiej ciasnocie)