po tylu latach wpadli na ten pomysł BRAWO !
Ale dawno juz wiadomo ,ze główną bolączką są padające pierścienie tłokowe - wytrzymują od 40 d0 120 tys. z zależności od stylu jazdy ,zalewanego oleju , warunków itp.
dochodzą jeszcze uszczelniacze zaworów oraz panewki , ktore sie wycierają . Naprawy były juz dokładnie opisywane lata temu w postach . Cena częsci potrzebnych do naprawy to ok 600 - 700 zl . i są dostępne bez problemu
Ale dawno juz wiadomo ,ze główną bolączką są padające pierścienie tłokowe - wytrzymują od 40 d0 120 tys. z zależności od stylu jazdy ,zalewanego oleju , warunków itp.
dochodzą jeszcze uszczelniacze zaworów oraz panewki , ktore sie wycierają . Naprawy były juz dokładnie opisywane lata temu w postach . Cena częsci potrzebnych do naprawy to ok 600 - 700 zl . i są dostępne bez problemu