Marcin ten krociec z dysza podlaczac wlasnie do wskaznika.
Cisnienie na wolnych obrotach powinno byc ok -0.6Bar'a bo wowczas turbina nie tloczy i silnik pracuje jak zwykly wolnossacy. W miare wzrostu orbrotow cisnienie powinno rosnac az do 0.8Bar.
Jesli u Ciebie nie podchodzi dalej niz do 0.1Bar to cos jest nie tak. Moze cos byc z turbina chodz jak bym obstawial nieszczelnosc w ukladzie doladowania. Sprawdz weze idace do i z intercoolera. Czytalem kiedys na forum o przypadku gdy intercooler mial nieszczelnosc i cale cosnienie "ulatywalo w kosmos". Czy przypadkiem nie slychac u ciebie takiego "gwizdania" powyzej 2500obrotow ? Jesli tak to moze byc wlasnie swist uciekajacego powietrza z ukladu.
Moze tez byc cos nie tak z zaworem sterujacym bypassem turbiny. Ten zawor odpowiada za otwieranie obejscia wirnika turbiny (po stronie spalin oczywiscie) dzieki czemu moze po prosto przekierowac strumien spalin alternatywna droga tak aby ich przeplyw nie napedzal wirnika.
Chodz ja szczerze mowiac stawial bym jednak za nieszczelnosc w ukladzie doladowania...
TUTAJ masz filmik (9MB) na ktorym widac jak turbina slicznie tloczy. Gosc ktory nagral ten filmik mial problem z cisnieniem doladowania (skakalo mu dziwnie) ale mimo to filmik sie nam nada
Cisnienie na wolnych obrotach powinno byc ok -0.6Bar'a bo wowczas turbina nie tloczy i silnik pracuje jak zwykly wolnossacy. W miare wzrostu orbrotow cisnienie powinno rosnac az do 0.8Bar.
Jesli u Ciebie nie podchodzi dalej niz do 0.1Bar to cos jest nie tak. Moze cos byc z turbina chodz jak bym obstawial nieszczelnosc w ukladzie doladowania. Sprawdz weze idace do i z intercoolera. Czytalem kiedys na forum o przypadku gdy intercooler mial nieszczelnosc i cale cosnienie "ulatywalo w kosmos". Czy przypadkiem nie slychac u ciebie takiego "gwizdania" powyzej 2500obrotow ? Jesli tak to moze byc wlasnie swist uciekajacego powietrza z ukladu.
Moze tez byc cos nie tak z zaworem sterujacym bypassem turbiny. Ten zawor odpowiada za otwieranie obejscia wirnika turbiny (po stronie spalin oczywiscie) dzieki czemu moze po prosto przekierowac strumien spalin alternatywna droga tak aby ich przeplyw nie napedzal wirnika.
Chodz ja szczerze mowiac stawial bym jednak za nieszczelnosc w ukladzie doladowania...
TUTAJ masz filmik (9MB) na ktorym widac jak turbina slicznie tloczy. Gosc ktory nagral ten filmik mial problem z cisnieniem doladowania (skakalo mu dziwnie) ale mimo to filmik sie nam nada