Problemu ciąg dalszy:
Zgodnie z rada pojechałem do http://lublinsmart.pl/ i podpiąłem smarta pod komputer.
Wyskoczył błąd 05, błąd pierwszej sondy, przed katalizatorem.
Komputer pokazał, że sonda podaje stale 0,8V a powinna chodzić w zakresie 0,4 - 0,9V.
Wróciłem do domu i wykręciłem sondę przed katalizatorem, w jej miejsce wkręciłem starą sondę którą uprzednio wykręciłem z za katalizatora.
Po 8 km jazdy check sie znowu zaświecił :(
Mechanik polecał mi nowa uniwersalna sondę Boscha, coś takiego:
http://allegro.pl/bosch-sonda-lambda-saa...92967.html
Próbować z tą uniwersalną sonda ?
Zgodnie z rada pojechałem do http://lublinsmart.pl/ i podpiąłem smarta pod komputer.
Wyskoczył błąd 05, błąd pierwszej sondy, przed katalizatorem.
Komputer pokazał, że sonda podaje stale 0,8V a powinna chodzić w zakresie 0,4 - 0,9V.
Wróciłem do domu i wykręciłem sondę przed katalizatorem, w jej miejsce wkręciłem starą sondę którą uprzednio wykręciłem z za katalizatora.
Po 8 km jazdy check sie znowu zaświecił :(
Mechanik polecał mi nowa uniwersalna sondę Boscha, coś takiego:
http://allegro.pl/bosch-sonda-lambda-saa...92967.html
Próbować z tą uniwersalną sonda ?