Smarty pala duzo oleju glownie ze wzgledu na turbine. Wystarczy okrecic waz/rure prowadzaca z turbiny do intercolera i spojrzec jakie to wszystko "ozygane" jest olejem.
Jednyny sposob to wymiana tutbiny na nowa, bo zamiana na uzywana to naprawa powiedzmy dorazna i jesli spalanie oleju spadnie to i tak tylko na chwile. Porzadnie problem rozwiazac mozna jedynie przez wymiane turbiny na nowa...a taka przyjemnosc kosztuje zbyt drogo, wiec pozostaje nam dolewac oleju i sie tym nie przejmowac.
Acha i nie radze czekac az zapali sie kontrolka od oleju. Taki stan to juz praktycznie krytycznie niski poziom oleju i auto traci smarowanie na moment (wlasnie gdy zapala sie kontrolka). Lepiej sprawdzac i dolewac wczesniej, zanim jeszcze sie nic nie zapala....
Jednyny sposob to wymiana tutbiny na nowa, bo zamiana na uzywana to naprawa powiedzmy dorazna i jesli spalanie oleju spadnie to i tak tylko na chwile. Porzadnie problem rozwiazac mozna jedynie przez wymiane turbiny na nowa...a taka przyjemnosc kosztuje zbyt drogo, wiec pozostaje nam dolewac oleju i sie tym nie przejmowac.
Acha i nie radze czekac az zapali sie kontrolka od oleju. Taki stan to juz praktycznie krytycznie niski poziom oleju i auto traci smarowanie na moment (wlasnie gdy zapala sie kontrolka). Lepiej sprawdzac i dolewac wczesniej, zanim jeszcze sie nic nie zapala....