Trza by sobie jeszcze zadać pytanie dlaczego silnik wibruje bardziej niz fabryka mu kazała ?
Ostatnio naprawiałem 451 z przebiegiem 70 tys km i klekot wyluzowanego wiatraka słychać było na 10 metrów , by ucichł w 90% trzeba było pospinac wszystko chyba 10 paskami kablowymi , bo inaczej trza by kupic częsci w serwisie za ok 2 tys zł więc osobiście jakby mnie ten wiatrak denerwował takim klekotem to bym go wyrzucił całkowicie , w afryce nie mieszkamy by bytł co chwile potrzebny , tak naprawde w naszym klimacie on pracuje może z godzine w roku a schłodzenie powietrza ma za zadaniem tylko optymalizowac moc silnika .
Ostatnio naprawiałem 451 z przebiegiem 70 tys km i klekot wyluzowanego wiatraka słychać było na 10 metrów , by ucichł w 90% trzeba było pospinac wszystko chyba 10 paskami kablowymi , bo inaczej trza by kupic częsci w serwisie za ok 2 tys zł więc osobiście jakby mnie ten wiatrak denerwował takim klekotem to bym go wyrzucił całkowicie , w afryce nie mieszkamy by bytł co chwile potrzebny , tak naprawde w naszym klimacie on pracuje może z godzine w roku a schłodzenie powietrza ma za zadaniem tylko optymalizowac moc silnika .
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl