Akumulator - fabrycznie powinien mieć 640 EN - sprawdzane przyrządem do aku - 590 EN
Ładowanie - 14,5
Podczas tego falowania przy błędzie ładowanie jest pomiędzy 12,5 a 14,7 (pływa analogicznie z obrotami) a silnik wydaje się jakby gubił zapłony - jest niestabilny itd.
Ewidentnie jest problem związany ogólnie z elektryką.
Co ciekawe czasami jak już błąd zniknie to kontrolka silnika dalej się świeci i auto nie ma mocy.
Po jakimś czasie ożywa i odzyskuje pełną moc.
Auto Idea informowała, że pojawiają się dziwne błędy przepustnicy ale one nie powinny mieć takiego wpływu na takie zachowanie się samochodu tym bardziej, że to zjawisko pojawia się na Pb i na LPG.
Ładowanie - 14,5
Podczas tego falowania przy błędzie ładowanie jest pomiędzy 12,5 a 14,7 (pływa analogicznie z obrotami) a silnik wydaje się jakby gubił zapłony - jest niestabilny itd.
Ewidentnie jest problem związany ogólnie z elektryką.
Co ciekawe czasami jak już błąd zniknie to kontrolka silnika dalej się świeci i auto nie ma mocy.
Po jakimś czasie ożywa i odzyskuje pełną moc.
Auto Idea informowała, że pojawiają się dziwne błędy przepustnicy ale one nie powinny mieć takiego wpływu na takie zachowanie się samochodu tym bardziej, że to zjawisko pojawia się na Pb i na LPG.
Rób jak uważasz, uważaj jak robisz.