Witam ponownie - wciąż walczę z "palącymi" się kontrolkami abs, esp i ręcznego (ręczny jest ale dźwignia idzie luźno i łapie na samym końcu) - dzisiaj wymieniłem profilaktycznie czujnik stopu bo koszt niewielki i wciąż to samo.
Akumulator sprawny 45ah (ponoć ok) - jednak przy odpalaniu słychać piszczenie - może pasek albo alternator się kończy (czy to może mieć wpływ?). Z racji tego, że ręczny kiepski może wypadałoby wymieć szczęki? Przy okazji zauważyłem, że miga zestaw kluczyków na desce i pokazuje komunikat "-494".
Może ktoś z Was wie co to może oznaczać?
Pozdrawiam
Akumulator sprawny 45ah (ponoć ok) - jednak przy odpalaniu słychać piszczenie - może pasek albo alternator się kończy (czy to może mieć wpływ?). Z racji tego, że ręczny kiepski może wypadałoby wymieć szczęki? Przy okazji zauważyłem, że miga zestaw kluczyków na desce i pokazuje komunikat "-494".
Może ktoś z Was wie co to może oznaczać?
Pozdrawiam